Întrebări frecvente

Am selectat pentru tine cele mai frecvente întrebări pe care clienții noștri ni le adresează

Contact

Dacă aveți o problemă sau o întrebare care necesită asistență imediată, puteți face clic pe butonul de mai jos pentru a discuta live cu un reprezentant al Serviciului Clienți.

Vă rugăm să permiteți între 1 și 3 zile lucrătoare de la momentul în care coletul ajunge înapoi la noi pentru procesarea rambursării.

Întrebări despre produse și comenzi

Cum pot căuta un anumit produs în magazin?

Sunt persoană juridică. Pot cumpăra?

Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se facă la o altă adresă decât cea specificată în contul meu de client?

Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez?

Cum procedez dacă doresc să modific datele din contul meu?

Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?

Pot modifica o comandă lansată?

Pot afla informații despre comenzile anterioare?

Întrebări generale

Doresc să achiziționez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Doresc să obțin informații suplimentare, care nu se regăsesc pe site. Cum procedez?