Returnarea produselor

Retur produse

  1. Conform O.G. 34/2014 dacă produsul nepersonalizat, pe care l-ați comandat nu este ce v-ați dorit, sau nu coresponde din punct de vedere calitativ, îl puteți returna în ambalajul original (chiar dacă acesta este rupt) și în aceeași stare în care au fost receptionate pentru a fi schimbat sau pentru a primi contra-valoarea lui (mai puțin cheltuielile aferente returului) într-un interval de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului.
  2. Bijuteriile personalizate, datorita faptului că sunt create și produse la comandă, ele nu pot fi returnate (în conformitate cu legislația în vigoare). Astfel, bijuteriile care sunt create și realizate doar la comandă - nu se pot returna. Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, in cazul in care consumatorul (Cumparatorul) opteaza pentru achizitionarea unor produse personalizate in mod clar, confectionate dupa specificatiile indicate de catre consumator (Cumparator), produsele suferind astfel modificari la cererea Cumparatorului, acesta accepta faptul ca produsele de acest fel nu se returneaza si nu se pot inlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare.
  3. Dacă vi s-a livrat un alt produs decât cel comandat, sau un produs defect , vă rugăm să ne comunicați acest lucru cât mai repede pe adresa de mail contact@idiamonds.ro, sau la numerele de telefon: 0741 030 880 / 0754 483 153. Toate costurile implicate în înlocuirea produsului vor fi suportate de către noi.
  4. Garanția nu include deteriorările provocate bijuteriei din cauza nerespectării indicațiilor menționate în cadrul certificatului, a accidentelor, a neglijenței, a utilizării necorespunzătoare a acesteia sau a altor factori care nu au legatură cu defectele de material sau de manoperă.
    Reparațiile pentru produsele aflate în termen de garanție vor fi efectuate gratuit în termen de 15 zile, în condițiile art. 16 (1) din legea 449/ 2003 (12), dacă se confirmă faptul că un defect de manoperă a reprezentat cauza unei asemenea deteriorări. În cazul înlocuirii produsului, nu se garantează livrarea aceluiași model, ci a unui produs similar, având o valoare echivalentă.
  5. Contravaloarea mărfii returnate, va fi restituită sub formă de virament în contul bancar, cu obligativitatea ca acesta să fie deschis pe teritorul României, fără întârzieri nejustificate, în maxim 14 zile după primirea produsului returnat.

Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, fără urme ale utilizării. Coletul în care veți returna produsul trebuie să conțină: produsul, factura și certificatul de garanție.

Dacă produsul returnat nu este în aceeași stare în care a fost livrat, returul nu va fi acceptat.


Pentru returnarea produselor, vă rugăm să parcurgeți următorii pași:

  1. Accesați contul dumneavoastră de client și apăsați pe returnare produs.
  2. Introduceti contul bancar în secțiunea „ notă opțional " .
  3. Ambalați produsul pe care doriți să îl returnați astfel încât acesta să nu sufere stricăciuni în timpul transportului.
  4. În colet adăugați produsul, factura și certificatul de garanție.
  5. Așteptați să fiți contactați pentru a vi se ridica coletul de către curier.


Contravaloarea produselor returnate va fi rambursată în termen de maxim 14 de zile de la retur prin transfer bancar în contul IBAN specificat de cumparator.